dinsdag 9 maart 2010

Zomaar een gesprekje op de gang


Hé juf, skèn me boekverslag. Ik heb dit weekend egt kapot zitten spacen, want ik moest nog heel veel bladzijden lezen, en toen was die formulier die ik moest invullen ook nog bosjes, maar later had ik hem gelukkig weer gevonden. En deze keer heb ik u egt niet gedist hoor juf, ik heb de samenvatting niet van internet, maar helemaal zelf gesgreven. Ik vond het vorige keer egt wel kapot faja van u dat u me een 1 gegeven had, omdat ik me boekverslag van scholieren.com had overgetypt. Maar als u me nu een goed cijfer geeft, juf, dan vind ik u wel weer chill. En o ja juf, de meester van wiskunde is egt tantoe droog. Hij geeft zomaar een toets op maandag het eerste uur. Nou ja, dan is de bus standaard te laat en toen was ik dus ook te laat en toen mogt ik er niet meer in, tfoe. En als ik nou weer een 1 heb voor wiskunde, dan is dat egt fatoe, want dan krijg ik egt vette problemen thuis. Kunt u niet ff wat voor me regelen, ja tog, juf? Ik kon er tog ook niks aan doen dat die bus te laat was? En juf, die pasjes zijn ook egt nep. Ik had hem in me zak en toen brak ie zomaar. En nu kan ik niet meer in me kluisje en daar liggen me boeken van Engels en ik heb zo les, dus dan gaat de meester weer helemaal spacen. U kunt tog wel ff een nieuw pasje voor me regelen, tog, juf? U bent tog me mattie, juf? Boks juf, boks. Juf?

2 opmerkingen:

  1. Krijg je er een tolk bij op school?

    Dat 'kapot droog' hebben we hier thuis trouwens ingevoerd.

    BeantwoordenVerwijderen